دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 

کلاسهای فرا توانایی ها توسط جناب آقای دکتر یزدانی (ریاست EDC و یکی از بهترین آدم هایی که در دوران دانشجویی می تونید ببینید!) برای دانشجویان استعداد درخشان ، کمیته دانشجویی و شرکت کنندگان در المپیاد در سالن اجتماعات مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار می گردد. 

طبق آخرین هماهنگی های ما با استاد ، قرار شد مباحث مربوط به رهبری ( leadership) و در زیرمجموعه ی آن موضوعاتی از قبیل کارگروهی ، مدیریت جلسه ، راهکارهای مذاکره و مناقشه و ...  ارائه شود.

زمان برگزاری کلاس ها :

20/09/1390

04/10/1390

18/10/1390

09/11/1390

23/11/1390

07/12/1390

21/12/1390

[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]

 

توضیحات :کارگاه :

اگرچه دانشجو محوری عمدتا به انتخاب روشهای تدریس دانشجو محور  تعبیر شده است ،لیکن  همچنان که در استانداردهای بین المللی  فدراسیون جهانی آموزش پزشکی آمده می توان نقشهای گستره تری برای ایشان در برنامه آموزشی تعریف نمود. در اینکارگاه، قصد داریم تا ضمن تبیین مفهومی علمی و تازه از دانشجومحوری، نقش ها و جایگاه های دانشجویان در برنامه های آموزشی را در راستای دستیابی به دانشگاه های دانشجومحور بیان کنیم. به علاوه ضمن بررسی برخی تجربیات در این زمینه، به بیان چالش ها و راهکارهای آنها در رابطه با فعالیت های دانشجویی در دانشگاه های کشور،  می پردازیم.  (این کارگاه در کنگره آموزش پزشکی اردیبهشت ماه سال 1390 در مشهد مقدس، توسط اعضای کمیته دانشجویی ارائه شد.)

صورتجلسات آمادگی برای کارگاه

برنامه ارسالی کارگاه

اسلاید های کارگاه (1)

اسلاید های کارگاه (2)

اسلاید های کارگاه (3)

اسلاید های کارگاه (4)

[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس